Συχνές ερωτήσεις πελατών

Μπορώ να κανω τηλεφωνικά την παραγγελία μου;
Οι παραγγελίες γίνονται μόνο ηλεκτρονικά μέσω του site. Μπορείτε όμως να μας καλέσετε στο 6944560870 ή στο 2109901161 Δευτέρα εώς Παρασκευή 09:00-17:00 για να μιλήσετε μαζί μας και να σας δώσουμε κάθε πληροφορία για τα προϊόντα μας και τον τρόπο χρήσης τους.
Υπάρχει φυσικό κατάστημα, όπου μπορώ να επισκεφθώ και να κάνω τις αγορές μου;
Τα γραφεία και η αποθήκη μας βρίσκονται στην Αργυρούπολη, Πινδου 22 και λειτουργούν καθημερινά 9:00 με 17:00. Στην αποθήκη μας υπάρχουν τα προϊόντα που δείχνουν άμεση διαθεσιμότητα στις σελίδες μας . Μπορείτε να κάνετε μια παραγγελία online και να την παραλάβετε απο τα γραφεία μας. Προτείνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν την επίσκεψή σας.
Πόσο είναι το κόστος αποστολής της παραγγελίας μου;
Το κόστος αποστολής των εμπορευμάτων είναι 4 ευρώ για όλη την Ελλάδα και 15 ευρώ για αποστολή στην Κύπρο. Για παραγγελίες πάνω απο 100 ευρώ η αποστολή στην Ελλάδα είναι δωρεάν ενώ για παραγγελίες πάνω απο 300 ευρώ η αποστολή ειναι δωρεάν και στην Κύπρο.
Τι γίνεται σε περίπτωση που το προϊόν που έφτασε στα χέρια μου δεν ικανοποιεί τις προσδοκίες μου;
Στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει ανοιχτεί από την συσκευασία του μπορείτε να το στείλετε πίσω πακεταρισμένο και να σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας. Το κόστος αποστολής στο κατάστημά μας γίνεται με χρέωση του πελάτη.
Το προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό. Τι πρέπει να κάνω;
Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα με mail στο sales@diveshop.gr, ή τηλεφωνικά στο 210 9901161. Tο προϊόν σας θα αντικατασταθεί άμεσα με δικά μας έξοδα αποστολής.
Έκανα παραγγελία, αλλά δεν είχα κανένα νέο. Τι πρέπει να κάνω;
Με κάθε παραγγελία λαμβάνετε e-mail ενημέρωσης με τον κωδικό της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που θέλετε να μάθετε για την πρόοδό της, επικοινωνήστε μαζί μας στο sales@diveshop.gr, ή τηλεφωνικά στο 210 9901161.
Πότε θα παραλάβω το προϊόν που παρήγγειλα;
Όταν το προϊόν που έχετε παραγγείλει έχει άμεση διαθεσιμότητα, η αποστολή γίνεται την ίδια ημέρα και η παράδοση την επομενη εργάσιμη. Οταν η διαθεσιμότητα ειναι 1 - 2 εργάσιμες η αποστολή γίνεται την επόμενη εργάσιμη και η παράδοση την μεθεπόμενη. Σε περίπτωση που ο χρόνος αποστολής ξεπερνάει τους ενδεικτικούς χρόνους θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε.
Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
Για να ακυρωθεί μια παραγγελία θα πρέπει να ενημερώσετε το κατάστημά μας νωρίτερα από την αποστολή της.
Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Με αντικαταβολή: δηλαδή να πληρώστε τον ταχυμεταφορέα κατά την παραλαβή του πακέτου (μέθοδος διαθέσιμη σε Ελλάδα ΜΟΝΟ).

Με PayPal που είναι και η πιο διαδεδομένη μέθοδος πληρωμής με πιστωτική κάρτα. Πλέον, μπορείτε να πληρώσετε γρηγορότερα, χωρίς να χρειαστεί να ανοίξετε λογαριασμό στο paypal.

Με πιστωτική κάρτα των Visa, MasterCard, Maestro, Electron, American Express.

 Με χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα των Visa, MasterCard, Maestro, Electron, American Express. (Για αυτές τις κάρτες χρησιμοποιήστε την επιλογή Paypal)

Με την χρήση Πιστωτικής κάρτας σας κάνουμε αυτόματα Ατοκες Δόσεις.

Αναλυτικά: αν το ποσό της αγοράς είναι από 100 ευρώ εώς 300 τότε ΑΥΤΟΜΑΤΑ η κάρτα σας χρεώνεται σε 4 άτοκες δόσεις. Από 301 έως 600 6 άτοκες δόσεις και για ποσά μεγαλύτερα των 600 ευρώ 8 άτοκες δόσεις

Σημειώστε οτι στο πρόγραμμα δόσεων δεν υποστηρίζονται οι χρεωστικές και οι προπληρωμένες κάρτες αλλά ούτε και οι πιστωτικές κάρτες της Εθνικής Τράπεζας . (Για αυτές τις κάρτες χρησιμοποιήστε την επιλογή "Πληρωμή με χρεωστική κάρτα")


 

Επιστροφές PayPal

  • Ισχύει για 12 επιστροφές ανα λογαριασμο PayPal ανα ημερολογιακό έτος.
  • Ανώτατο όριο κάλυψης 30 ευρώ ανα επιστροφή.
  • Χρειάζεται ενεργοποίηση της υπηρεσίας στον PayPal λογαρισαμό σας.
  • Την κάλυψη των εξόδων επιστρφής την αναλαμβάνει το PayPal με διαδικασίες εκτός του καταστήματός μας.

Αναλυτικά οι όροι και οι προϋποθέσεις της προσφοράς εδώ.